Pristatymo sąlygos

Jūsų užsakytas Virteka.lt prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneriai DPD, Omniva, ZITICITY arba LP Express (pagal Jūsų pasirinkimą). Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba į pasirinktus paštomatus.

  • Užsakymo apdorojimas vyksta per 0-2 d.d. ir perduodamos kurjerių tarnyboms
  • Kurjerių tarnybos dažniausiai prekes pristato per 1-2 d.d.
  • Jei prekės nėturime sandelyje, pristatymo laikas yra iki 7 darbo dienų

Nemokamas pristatymas

Nemokamas pristatymas galimas, kai prekių užsakymo suma viršija 49 Eur

Prekės pristatomos pirkėjui į rankas

Užsakymo puslapyje galite pasirinkti šiuos pristatymo būdus, kurios pristatomos pirkėjui į rankas:

  • ZITICITY kurjeriai – 3,5 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 49 EUR)
  • DPD kurjeriai – 4 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 49 EUR)

Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę, kada planuojamas Jūsų siuntos pristatymas.
Pristatant siuntą kurjeris telefonu susisiekia su pirkėju, patikslinamas pristatymo laikas ir vieta.

Apmokėjimas atsiimant prekes

Norint atsiskaityti atsiimant užsakymą, Jums reikia pasirinkti pristatymo būdą ZITICITY kurjeris, jeigu norite atsiskaityti mokėjimo kortelearba galite pasirinkti pristatymą per DPD kurjeriais, norint užsakymą apmokėti grynais.

Ir taip pat Jums reikia pasirinkti mokėjimo būdą: “Apmokėjimas atsiimant užsakymą”.

Greitasis pristatymas į paštomatus

Užsakymo puslapyje galite pasirinkti šiuos pristatymo būdus:

  • DPD paštomatai – 3 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 49 EUR)
  • Omniva paštomatai – 3 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 49 EUR)
  • LP Express paštomatai – 3 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 49 EUR)

Prekės pristatomos į pirkėjo pasirinktą paštomatą. Gausite SMS žinutę iš karto, kai siunta bus pristatyta į savitarnos terminalą.

Prekių grąžinimas ir keitimas

1. Pirkėjo įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.

2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo ir, jei buvo išduotas, kartu turi būti grąžinamas ir garantinis talonas;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

7. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

8. Visais atvejais, grąžinant prekes pirkėjas pristato prekes į Pardavėjo buveinę savo sąskaita.

Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu per kontaktų formą kontaktų puslapyje.

Pateikite prašau šią informaciją:

  • užsakymo numerį;
  • prekės pavadinimą;
  • grąžinimo priežastį;
  • papildomai prireikus ir apmokėjimo kvitą;

Gavę jūsų pranešimą susisieksime su jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką ir sąlygas.