Pristatymas

Jūsų užsakytas Virteka.lt prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneriai DPD, Omniva arba LP Express (pagal Jūsų pasirinkimą). Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba į pasirinktus paštomatus.

  • Užsakymo apdorojimas vyksta per 1-4 d.d. ir perduodamos kurjerių tarnyboms
  • Kurjerių tarnybos dažniausiai prekes pristato per 1-2 d.d.
  • Jei prekės nėturime sandelyje, pristatymo laikas yra iki 7 darbo dienų

Nemokamas pristatymas

Nemokamas pristatymas galimas, kai prekių užsakymo suma viršija 79 Eur

Greitasis pristatymas į paštomatus

Užsakymo puslapyje galite pasirinkti šiuos pristatymo būdus:

  • DPD paštomatai – 3,49 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 79 EUR)
  • Omniva paštomatai – 3,49 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 79 EUR)
  • LP Express paštomatai – 3,49 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 79 EUR)

Prekės pristatomos į pirkėjo pasirinktą paštomatą. Gausite SMS žinutę iš karto, kai siunta bus pristatyta į savitarnos terminalą.

Prekės pristatomos pirkėjui į rankas

Užsakymo puslapyje galite pasirinkti šiuos pristatymo būdus, kurios pristatomos pirkėjui į rankas:

  • DPD kurjeriai – 4,99 Eur (privalomas, kai prekių suma neviršija 79 EUR)
  • DPD kurjeriai – Apmokėjimas atsiimant užsakymą – 5,99 Eur

Pristatymo dienos rytą gausite SMS žinutę, kada planuojamas Jūsų siuntos pristatymas.
Pristatant siuntą kurjeris telefonu susisiekia su pirkėju, patikslinamas pristatymo laikas ir vieta.

Apmokėjimas atsiimant prekes

  1. Jums reikia pasirinkti pristatymo būdą “DPD kurjeris – Apmokėjimas atsiimant užsakymą”
  2. Ir taip reikia pasirinkti mokėjimo būdą: “Apmokėjimas atsiimant užsakymą”
  3. Atsiimant užsakymą galite atsiskaityti su kurjeriu mokėjimo kortele

Aptarnavimo instrukcija

Naudojimo instrukcija

  • Naujai nupirkta daiktą būtinai išplauti rankomis, naudojant atitinkamas plovimo priemones.
  • Po panaudojimo indą rekomenduojama išplauti rankomis nenaudojant šepečių, gramdiklių bei kitų aštrių įrankių. Jie gali privesti prie paviršiaus įbrėžimų.
  • Neleisti indo turiniui išgaruoti
  • Nenardyti įkaitinto indo šaltame vandenyje
  • Nenaudoti aštrių virtuvės įrankių indo viduje
  • Pritaikyti degiklio dydį prie indo diametro (pernelyg mažas degiklis ilgina virimo laiką, pernelyg didelis priveda prie išorinių pajuodavimų)

Saugumas

  • Virimo metu indų rankenos įšyla, todėl atsiminkite apie terminę izoliaciją griebiant už rankenų (neįkaista tik tuščiavidures rankenos).
  • Neimti stiklinio dangčio šlapiu skudurėliu ir nenardyti jo šaltame vandenyje.
  • Nenaudoti daiktų, kurie galėtu bet kokiu mažiausiu būdu pažeisti stiklą.
  • Indus iš nerūdijančio plieno galima naudoti ant indukcinių, elektrinių, halogeninių bei dujinių viriklių.

Valymas

  • Nerūdijančio plieno indus galima plauti indaplovėje.
  • Po kiekvieno išplovimo indą reikia nuskalauti po bėgančiu vandeniu bei sausai nušluostyti. Tai užkirs kelią dėmių atsiradimui.
  • Vandenyje ir maisto produktuose esantys mineralai gali palikti ant indų baltas žymes. Jas galima pašalinti kempine su nedideliu citrinos sulčių arba acto kiekiu.
  • Taip pat reikia reguliariai šluostyti išorinę indų pusę.

Papildoma svarbi informacija

  • Pagardinant nereikia dėti druskos, kol tūrinys neužvirs.
  • Nerūdijančio plieno indus ir stalo įrankius kiekvieną kartą po išplovimo reikia sausai nušluostyti (nepalikti savistoviam džiovinimui).
  • Reikia naudoti tik medinius, nailoninius arba plastikinius virtuvės įrankius.
  • Kategoriškai yra draudžiama naudoti indus iš nerūdijančio plieno mikrobanginėse arba orkaitėse.
  • Indų talpa yra nustatyta apytikriai ir apskaičiuota iki krašto aukščio.

Garantija

  • Visoms prekėms taikoma 12 mėnesių garantija.
  • Garantija galioja su sąlyga, jei indai buvo naudojami pagal aukščiau pateikta aptarnavimo ir naudojimo instrukciją.
  • Jeigu garantijos galiojimo metu pasirodys, kad nupirktas gaminys turi trukumą, savininkas gali jį sąvo sąskaitą grąžinti jį originalioje gamintojo pakuotėje kartu su pirkimo dokumentu.
  • Ši garantija neapima įbrežimų, suglamžymų, spalvos pakeitimų, kitų mechaninių pažeidimų bei pažeidimų, atsiradusių dėl perkaitinimo arba netinkamo gaminio naudojimo.
  • Garantija neapima neisvylančios dangos.

Grąžinimas ir keitimas

1. Pirkėjo įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“, 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.

2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.

3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje ir nesugadintoje pakuotėje;

3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.

4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

7. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.

8. Visais atvejais, grąžinant prekes pirkėjas pristato prekes į Pardavėjo buveinę savo sąskaita.

Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis per kontaktų formą kontaktų puslapyje, pasirinkus temą: “Dėl grąžinimo ar keitimo”

Prašome pateikti šią informaciją:

  • Užsakymo numerį;
  • Prekės pavadinimą;
  • Grąžinimo priežastį;
  • Papildomai prireikus ir apmokėjimo kvitą bei prekės nuotraukas;

Gavę Jūsų pranešimą dėl grąžinimo ar keitimo susisieksime su Jumis asmeniškai ir suderinsime grąžinimo tvarką.